3 zile în pustia pustie a lui Tahoe

Am avut plăcerea să petrecem weekendul Zilei Muncii din 2018 în pustia pustie. Trei zile și două nopți făcând excursii în cascade și peste plăci de granit. Dacă vă place să înotați în lacurile înalte Sierra, să vă înmuiți în Calea Lactee, să adormiți de stele căzătoare, atunci acest loc este pentru dvs. Pescuitul la păstrăv în oricare dintre lacuri este și o opțiune excelentă. Bonus: este potrivit pentru câini!

Nu uitați că aceste lacuri sunt create de topirea zăpezii, astfel încât să fie reci. Aduceți un plutitor dacă doriți să petreceți timpul în lac și să nu înghețați.

Începem e d la Pyramid Creek Trailhead la Twin Bridges. Am urcat pe Hailetail Falls până la Lacul Avalanche și am instalat tabăra la Lacul Ropi. Ziua de sâmbătă, ne-am îndreptat spre Lacul Pădurilor și am găsit câteva găuri secrete de înot pe drumul înapoi spre tabără. Luni ne-am îndreptat spre căderi și ne-am întors spre golf.

Ziua 1 – Pyramid Creek Trailhead

Sâmbătă dimineață ne îndreptăm pe Pyramid Creek Trailhead de pe autostrada 50 lângă sudul furculiței râului American. Am parcat în parcarea din dreptul drumului. Asigurați-vă că ajungeți înainte de ora 10 dimineața în weekend, parcarea se umple în weekend. Lotul costă 5 USD / zi plătibil în numerar sau cec în cilindrul clasic de colectare a plicurilor. Puteți parca gratuit pe marginea drumului, dar de ce să nu susțineți traseul și să vă plătiți cota. Băile și apa curată de izvor erau în mare formă când am vizitat-o.

Drumeția este lină până când ajungeți la granița pustiei pustiitoare. De acolo poteca dispare și drumeția se transformă într-un loc liber pentru toată cascada. Cel mai bun traseu vă va duce în jurul cascadei din stânga, deoarece nu este la fel de abruptă.

Odată ce am ajuns în vârf, ne întâlnim imediat cu Lacul Avalanche – o priveliște frumoasă pentru a ne răsplăti realizările de alpinism! Am continuat spre Lacul Pitt și apoi înapoi spre Lacul Ropi. A existat un caz în care a trebuit să ne îndepărtăm pantofii pentru a ajunge la cealaltă parte a lacului – există un bușteni incomplet pe care îl poți traversa, dar am renunțat la asta. Am explorat pentru a găsi locul nostru perfect de camping, casa noastră pentru următoarele două nopți. Odată ce am ajuns, am terminat PB & amp; J-urile și am decis să facem o baie în lacul alimentat de ghețari. Da, îngheață, dar odată ce ai ajuns, poți coace pe plăcile de granit și te poți bronza frumos.

Ziua 2 – excursie de o zi la Lacul Pădurilor

Duminică ne-am trezit și ne-a plăcut să nu avem un program. Micul dejun a inclus cafea instant cu ouă deshidratate pe o tortilla de făină. Ziua ne-am plimbat spre Lacul Pădurilor și am explorat și am căutat animale sălbatice.

Ziua 3 – Împachetează-te și pleacă acasă

Luni l-am împachetat și ne-am îndreptat acasă. Mersul înapoi de la tabără în josul căderilor de apă a fost de aproximativ trei ore. Alte câteva grupuri se îndreptau în jos și toată lumea se lupta. Este o urcare grea pe cascadă, asigurați-vă că o luați încet și nu vă grăbiți.

În această călătorie am avut câteva echipamente noi care au ucis-o.

Ne-am gătit toate mesele pe arzătorul MSR Wind cu o cutie mică de gaz. Aceasta include cafea și mese calde pentru micul dejun și cină. Recomand cu siguranță acest lucru. Așteptăm cu nerăbdare să-l folosim în timpul iernii, când sobele cu alcool mai simple sunt mai lente să fiarbă apa.

Pustia Pustie este un loc uimitor. Abia aștept să revin în curând.